Ryder Cup; özveri, dayanışma ve ekip inancı gibi sıra dışı kaliteleri yansıtır. Bazen şiddetli geçen maçlar, rakipler arasında büyük bir saygıyla oynanır. Bu karşılaşmalar aynı zamanda, başarılı şampiyonlar ve daha genç elit golfçüler arasında iletişim yaratan ayrıcalıklı anlardır.
Avrupa takımına 1995’ten beri eşlik eden Rolex, 2021’den beri Ryder Cup’ın Dünya Çapındaki Sponsor’udur.
Üç günlük yarışma boyunca alanda yerlerini alan 200.000’i aşkın seyircisi ve dünyanın dört bir yanında televizyonları başındaki milyonlarca izleyicisi ile Ryder Cup, golf dünyasında sıra dışı bir etkinliktir.
Bir takıma tutkuyla destek veren oyuncuları ve hayranları bir araya getirerek golfte görülmemiş bir ambiyans yaratır. Kalabalıktan yükselen sesler, takım için ellerinden gelenin en iyisini yapmak üzere oyuncuları motive eder. Bu atmosferde Fransa’da 2018’de düzenlenen etkinlikte Rolex Marka Şahidi Francesco Molinari, dördü çiftler ve biri tekler olmak üzere yaptığı beş maçın her birini kazanarak tarih yazmıştır. Molinari’den önce hiçbir Avrupalı oyuncu bu başarıya ulaşamamıştır.
ROLEX VE GOLF
ORTAK DEĞERLERİN TEMELİ